fredag 16 oktober 2009

Musikfoto: kvinnlig favorit del 2

Det där är svårt...........kvinnlig favorit eller egentligen vilken favoritartist som helst. Det är många jag gillar, men ingen sådär speciellt mycket. Så jag fortsätter som jag började detta tema (kvinnlig favorit del 1), med att vara lite lokalpatriot..............Lena Ph! Hon är bra och jag har sett henne live några gånger och då är hon ännu bättre........




Smärta, smärta är det i den låten och det är väl inte samma slags smärta som jag har haft de senaste 5-6 veckorna..................men ändå - ont som ont!


Fotot visar mina trogna följeslagare under denna tiden.............sjöng gjorde jag däremot inte :-)

NU igår eftermiddag så hände det otroliga helt plötsligt................det slutade göra ont.........hoppas det håller i sig!!!


Nu väntar jobb i helgen och denna gång utan ryggskott. Det var inte kul att jobba med ryggskott som jag gjorde för 3 veckor sedan. Håll tummarna!!


Fler musikfoton finns det hos Rajson.

11 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Lena du hon kan hon..jag gillar henne..men så trist att ha så ont..men du Iprenmannen han är en vän att lita på... hoppas det håller sig nu det tror jag..kram på dig min närmsta granne..:)

Lillebeth sa...

Hoppas verkligen att du snart är helt bra. Jag vet hur det är. HATAR ryggont. OHEMULT = typ hemskt, gräsligt, taskigt, allt negativt. Kram!

Marie sa...

Lena är en super duktig artist och jag håller med dig, live är hon fantastisk. Bjuder på sig själv och har en härlig självdistans. Sett henne på Rondo i Göteborg några gånger. Ryggskott-nej fy bövelen. Hoppas den nu flugit sin kos. Ett eller två besök hos naprapaten brukar göra susen tycker jag och då slipper man dessa piller och salvor. Ha en fin lördag.

Christer sa...

Kanske inte min musikstil, men i genren är Lena helt OK. Jag såg henne och Orup på Malmöfestivalen i somras och det var en bra kombo.

Anni sa...

Jisses, vad du hade lagt in inlägg sedan jag kikade in senast!
Lena Ph såg jag live när hon var programledare för Melodifestivalen, var på genrep i Globen och kan avslöja att hon var bättre live än vad som syntes på teve! Mycket bättre!

(Ikväll ska jag på Körslaget, blir intressant att se om de också är bättre live än vad som syns i teve...)

Hoppas ondet håller sig borta!

Maria Thorbjörnsson sa...

Från mej till dej...Ha en bra Hösthelg utan värk hoppas jag
Maria

OF SPRING AND SUMMER sa...

Hoppas din rygg bättrar på sig snart. Ha det bra.

sinneskatten sa...

Den tjejen kan hon!
Hoppas att ryggvärken har försvunnit för gott!

anemonen sa...

Håller tummarna att värken försvinner för evigt. Lena Ph hon är bra tycker jag.

Rajson sa...

Hua för taskiga ryggar! Håller tummarna för att det onda är veck. TA bara inte i för mycket nu när det känns bättre!
L PH är en tuff tjej och imponerar oavsett om man gillar hennes musik stil eller ej!
HA det gott och kul att du hänger på så troget!

EnviroSheila sa...

Hahaha, klockrent bidrag! Bästa bidraget så här långt! Du får en guldstjärna av mig (även om jag personligen inte gillar Lena Ph speciellt...)