lördag 29 augusti 2009

Musikfoto: LOVE

Idag var det inte så svårt att hitta något...............det var bara svårt att välja vilken. Till slut föll valet på en av mina favoritlåtar....................mycket hjärta och smärta i den låten är det.........Varsågod och njut av Bon Jovi...............



Nu har jag ju inte precis blivit "nedlagd" på nån Bed of Roses.............men än är det väl inte för sent;-)

I så fall gärna i en bädd med honungsrosen, som doftar så gott!

Fler kärleksfulla bidrag finns det hos Rajson.

11 kommentarer:

Marie sa...

Den låte är sååååå fin. Goosebumps varje gång ;-).

Rajson sa...

Oerhört vackert rosfoto!Låten är en Love-klassiker såklart!

foto CHIP sa...

Vackra bilder och ljuv kärleksmusik - nu får man njuta vid det ena besöket efter det andra :)
kram

EmviroSheila sa...

Ahh, Bon Jovi med Bed of Roses! Jag älskar den! En riktig sucker för hårdrocksballader!

Anonym sa...

Om din man hörsammar önskemålet får man ju hoppas att han tar bort taggarna först! ;-)

Resa med Herbert sa...

Hej Anette!

Jo den dagen kommer säkert den oxå, den med rosbädden alltså.

Underbar rosbild.

Ja du nu lyckades jag att få till ett inlägg, vi får väl se om jag lyckats med kommande teman.

Solvarma kramar från Irene

Anonym sa...

Åhhh... en av mina absoluta favoritlåtar!!!

Ha en trevlig fortsättning på helgen!

annette sa...

Verkligen ett underbart val både av låt och blomma, honungsros tror jag aldrig att jag stött på, måste spana i rosariet nästa år!

Ha en skön lördagskväll!

annette

Cyrran sa...

Ljuvlig musik! Visst skulle det vara helt ok att bli lagd på en bädd av honungsros som doftar så underbart!
/Cyrene

Britt sa...

Bra båda bilderna//Britt

whatthefuckdotcom sa...

En riktig klassiker som väcker minnen :) och passande vackert foto :)