onsdag 21 januari 2009

Ordlös onsdag - Genom


Fler ordlösa bidrag finns här

18 kommentarer:

Anette sa...

Visst ser man det magiska ljuset, som möter en när man gått GENOM "lövträdstunneln".

Anonym sa...

Vilken vacker väg. Och visst ser man ljuset på andra sidan.

Karin Berg sa...

Vilken vacker väg. Svensk, lummig sommar på landet. *längtar*

Anonym sa...

Där genom öppningen skulle jag vilja skritta på min favorit kuse ;-).

Pumita sa...

Perfekt för en fin promenad!

Anonym sa...

Jätte härlig bild!! Nu längtar man till sommaren.
Du får ha en skön Onsdag.
Kram Nettan

Jules sa...

Å vilken härlig liten väg - perfekt för en stillsam promenad.

Tack för titten och kommentaren igår - skulle nog bli ett himla rabalder om de satte upp sådana skyltar i dag. De var ganska tuffa förr i tiden.

Ha en fin onsdag

Karin Wijk sa...

Man blir ju lite nyfiken, vad döljer sig vid vägens slut? Fin bild. Tack för din kommentar på mitt bidrag! /Karin

Anonym sa...

Ja den vägen verkar ha använts mycket. Ja vad finns vid vägens slut? Ha en fin dag.

Mvh Marie

Handarbete/Pyssel sa...

Åh! Härlig bild! Den ger så skön känsla!

Hihi, du missade nog mitt näst senaste inlägg... Det ljusrosa garnet till filten tog slut, så jag gjorde lite annat innan det blev köpt nytt garn, så det ligger det ett inlägg om.

Idag blev det nytt rosa garn köpt, så kan jag virka en bit till. Sen måste jag vänta på att lillebror levererar rea-garn som han köpt för att jag bara köpte lite av det när jag ramlade över den rean...

Är du på benen igen?
Själv är jag hemma med halvkrasslig dotter. :(
Men jag hinner ju pyssla :)
Sköt om dig!

Resa med Herbert sa...

Hej! :)

Underbar bild med ljuset.

Skön onsdagskväll önskar jag dej
Irene 8)

Veronica sa...

Underbar bild! Ser nästan ut som i sagorna filmerna när de passerar och kommer till en annan värld!
=)

Kerstin sa...

Jättefin bild. Känns nästan som att man ska slukas av grönskan så det är tur att man ser ljuset på andra sidan. :)
Ha det gott

Kajsa Bergman Fällén sa...

Fint! Nu längtar jag till sommaren och grönskan :)

Bea sa...

Spännande bild som fångar blicken och följer den lummiga vägen...och vart bär den, kan man undra!?
Ha det! /Bea

Ulrica sa...

Vilken härlig väg, genom träden mot ljuset... Snyggt.

Anonym sa...

Hej på dig! Vilken härlig bild Längtar!

Vi var ute i skogen idag...så med snö!!
Krya på dig!
Ragnvi

SysterLilli sa...

Vilken härlig bild. Läckert med ljuset som skymtas genom träden. :)